diumenge, 4 de desembre del 2011


Aquest any tinc la sort de donar classes de plàstica a l'escola pública Josep Riba de la Serra d'Almos (Ribera d'Ebre). Els alumnes són molt creatius i gaudeixen molt de l'activitat i evidentment em fan gaudir a mi, perquè realment m'emociono amb els resultats dels treballs. Actualment tinc 14 alumnes tots ells del cicle superior de primària i estan tots a la mateixa classe ja que és una escola rural. La meva programació es tracta de incentivar la seva creativitat i ensenyar-los diferents tècniques de creació: Paper maxé, reciclatge, dibuix i pintura, fang...Per ara, els alumnes responen amb molt d'interès a les classes i són molt, molt treballadors. Us mostro unes tapes d'àlbum per les activitats  del trimestre que hem creat aquest dies, són precioses i personalitzatdes.







0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada











 

Copyright 2010 DI-ART ARTTERÀPIA "PENSAR DES DEL FINAL..".

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.