dissabte, 6 de setembre del 2014

Els alumnes del CEIP  Josep Riba de la Serra d'Almos (Tarragona), són molt creatius, totes les tècniques que treballem a l'aula les desenvolupen amb una gran imaginació i bon gust.

La tècnica que treballem cada any és "Collage" i m'agrada molt perquè cadascú té una percepció diferent tant dels colors com de les formes o la composició.

La tècnica és totalment lleure, ja que pel meu entendre crec que és la millor opció perquè els resultats dels treballs tinguin una gran qualitat i personalitat. En aquest cas hem treballat "La natura"

Als alumnes els hi encanta aquest treball, cada any em demanen fer una composició i ens posem mans a l'obra, elaborant el paper marmolat el qual un cop eixut ens permet fer aquests treballs que per mi són meravellosos.

Fa 3 anys que treballo en aquesta escola i realment aprenc molt de tots els alumnes els quals em mostren tot l'entusiasme i la fantasia que apliquen en cada treball plàstic que imparteixo i em fan sentir una gran satisfacció de poder tornar-hi cada any.

Us mostro els treballs que han anat fent durant els cursos i que em semblen realment preciosos!!!!















0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada











 

Copyright 2010 DI-ART ARTTERÀPIA "PENSAR DES DEL FINAL..".

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.